Tuesday, August 31, 2010

Gay dan perutusan kemerdekaan


“Saya fikir tinggal di Amerika di mana sebuah negara yang wujud pemisahan antara gereja dan negara. Tatapi itu semuanya adalah penipuan… Semua melakukan diskriminasi undang-undang terhadap kami dan mereka mengunakan nama Tuhan untuk menafikan hak kami.Mereka menjadikan kami kaum minoriti kelas kedua lebih rendah dari kaum kulit hitam.” Luah seorang pengamal hubungan sejenis apabila membicarakan mengenai kemerdekaan seperti di petik didalam sebuah laman.

Kelompok Gay biasanya akan meluahkan kekecewaan terhadap undang-undang dan peraturan yang dianggap mereka sebagai tidak adil. Kebiasaanya alasan keadilan, kebebasan dan hak asasi sebagai manusia selalu dilontarkan oleh kelompok ini untuk meluahkan kekecewaan apa yang dialami.

Kata pengamal gay tersebut lagi “ Saya membayar cukai , saya mematuhi undang-undang lalu lintas , saya cuba untuk membantu sesama manusia tetapi tidak ada yang mahu membantu saya dalam menyediakan dokumen insuran untuk pasangan saya ( Pasangan gay) , Saya menuntut hak saya untuk mendapatkan kesemua tersebut.”

“Dulu aku suka menyambut hari kemerdekaan, merayakan kemerdekaan kita, tetapi tidak lagi kerana tidak ada kemerdekaan daripada perjuangan terus-menerun. Kami sesunguhnya belum merdeka dan membebaskan diri dari kezaliman namun kami tetap akan terus berjuang dan saat mendapatkan hak-hak kami mungkin aku akan sekali lagi dapat merayakan Hari Kemerdekaan.

Apa kebebasan gay untuk kita merayakan Hari Kemerdekaan?

Apa kebebasan gay untuk kita merayakan Hari Kemerdekaan?

Rujuk Sini dan sini luahan seorang Gay yahudi bernama Scot di Amerika.

Kalau kita meniliti kelompok gay ini, biasanya apa yang diperjuangkan oleh mereka adalah hampir sama iaitu inginkan kebebasan, erti kebebasan pada mereka diterjemahkan sebagai memiliki hak sama dengan jantina lain dan bebas melakukan sebarang perkara tanpa sekatan.

Penggunaan kata hak asasi dan perjuangan membela rakyat juga selalu digunakan bagi mengabui mata umum untuk membenarkan perjuangan mereka.

3 comments:

razaainiza said...

Memang dasar kaki liwat jantan dan betina ni tak pernah sedar diri, now anak betina dia pun dah sama jalangnya. Celako, Celako punya manusia, minta cepatlah turunkan bala kepada dia biar tak boleh susahkan orang lain. Selamat hari Merdeka ke 53, moga merdekalah minda kita daripada kejumudan dan kesesatan.... Amin.

Anonymous said...

celako punya gay anwar.habis semua manusia ditipunya

Anonymous said...

celako punya gay anwar.habis semua manusia ditipunya