Thursday, February 4, 2010

Anwar mula terdesak: perguna wanita untuk maki Saiful

Sekumpulan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim mencaci Mohd Saiful Bukhari Azlan ketika beliau tiba di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, Bukit Damansara, di sini bersama rombongan perbicaraan kes liwat tengah hari tadi.

Mereka yang kebanyakkan adalah wanita, menjerit pelbagai perkataan kesat kepada Saiful ketika beliau mengikuti hakim, peguamnya dan peguambela Anwar menuju ke kondominium itu.

Rombongan perbicaraan berada di sana untuk melawat tempat kejadian di mana perbuatan liwat itu dilakukan selepas Saiful menyambung keterangan secara tertutup di mahkamah pagi tadi.

Anwar yang turut berada di sana tidak naik ke kondominium itu, sebaliknya berada dalam kenderaan Mazda MPV hitam.

Anwar, 63, penasihat Parti Keadilan Rakyat dan Ahli Parlimen Permatang Pauh, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Dia dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan disebat jika disabit kesalahan.
-BH Online

19 comments:

dubaque said...

mula tian chua dgn suku sakat dia, lepas tu wanita2 yang taksub2...coming soon warga gay pulak kot...penghancur ummah betul la si nuar al jub nie

Anak Lenggong said...

biasa la ni lah wanita yang menjiwai jiwa pacacai nuar daripada ampang tu..alaa pompuan mulut kan ada 2 mesti bisa punya..tapi ini lah lambang sebenar melayu PKR..tak sedar bahawa mereka dengan sendirinya menjatuhkan maruan diri sendiri dikhalayak ramai ..tak sedar yang mereka tu bertudung ..tok ajis dan pak lobai pas tak pandang ke benda camni..

ghostWRITER said...

kesian aku kat makcik yang datang berkandang2 dengan bas dari permatang pauh untuk menjerit n makin hamun. Agaknya mana dia AMK yang selalu berdiri gagah mempertahankan bang nuar ek? Skuad Unit AMAL tak turun ker? Ble perang ngan polis plak..hua..hua...

Anonymous said...

bodohhh tue tanda org bg sokongan kpd dia sbb dia x buat salah,aku nk tanya mane pg org yg mneyokong saiful?apsal x turun klu korg rasa korg btl sgtttttt!!!!!takut?itu dah semestinye sbb korg bacul..ckp berdegar2 kt facebook,blog2,mcm mamat tue x salah,so klu x salah,turunla nyatakn sokongn kpd mamat sial tue...bg aku pmpn2 yg sokong anwar tue diaorg xde menyatakn x puas ati diaorg keatas org yg dizalimi,tp puteri2 umno lg mcm sial n bangsat,tunjuk bontot dlm setiap kempen pilihanraya,menjerit2 tunjuk isyarat lucah,maki org2 tua n pakcik2 n makcik2 yg menutup menutup aurat,smpai tahap menghina,puteri2 umno berpakaian mcm pelacur,tue ker pmpn2 yg korg kata bermoral???mmg umno nie parti bangsatttt..lps satu1 korg perbodohkn rakyat,jgn ingt rakyat malaysia nie sume boleh diperbodohkn la brookkkk...

Dr Butiq said...

Ah perempuan PKR tu jealous tu sbb anuar tak liwat dio org semua.Buntut Saiful lagi anuar stim tengok buntut perempuan PKR godang besar tempayan mane nak berselera.he he he

RAJA LIWAT said...

Anon February 4, 2010 2:39 AM,

Hoi budak bodoh! Kitaorang banyak kerja lain yang lebih berpaedah daripada tengok muka peliwat tuh bahalol!

Memang dasar penyokong peliwat tegar.

KJ Haters said...

kpd Anon February 4, 2010 2:39 AM,

oh no, klu anda gilerkan sgt Anwar, g la wat ehem sama dia. mst Anwar kata anda punye lemak manis brkrim, dsukai ramai ag. hahahahaha..... andalah beruk Melayu...

Anonymous said...

anon february 4, 2010 2:39am

jenis spesis bengap bodoh tolol bahalol otak mati tak berfungsi ...
agaknya si anon ini pun kaki jubur juga tak !!!!!!

Anonymous said...

Anon,

Ko pandai menulis tu pun berkat pemimpin masa lalu.... masa tu mana ada Anwar.. PKR...

Abang liwat ko tu pun belajar di sebabkan pemimpin dulu...

Orang bodo cam ko ni.. yang campur bangla cuci kete.. merempit.... main bohsia.. tu jer yg org biul cam Anwar leh pengaruh...

Psst... Anwar ada sijil latih anjing....hehehehe

Yb Raz said...

perempuan penyokong anuar semuanya bodoh. memalukan kaum wanita. lebih hina dari pelacur. sanggup menyokong peliwat dan menghalalkan yang haram

pkr celako pkr celako pkr celako

Anonymous said...

kita org penyokong saiful tak perlulah jadi berok terjerit2 kat mahkamah tu....kita org berdoa je dari jauh supaya saiful berkata benar di depan hakim kat mahkamah tu....jgn susahkan kerja hakim...hakim pun banyak lagi kes lain yg nak di selesaikan....woi pempuan2 pkr yg terjerit2 tu suka ke anak jantan kau kena liwat atau pun meliwat anak jantan org lain...nanti akan dtg mungkin anak kau pulak yg buat lapuran polis dah kena liwat....nanti kau jgn lah salahkan peliwat tu pulak....selamba je la kau kata ngan anak kau bio je le...kan ni bang nuar yg ajar main buntut tak kesah!!!!kahkahkah....bodoh punya pempuan pkr....laki kau pun suka main buntut kot!!!

Anonymous said...

kalo nak panggil org umno turun sokong saiful nanti lain pulak cerita puak pembontot pembangkangni, mesti kata saiful ditaja oleh umno..sudala nak spin cerita..dasar PKR bangsat penjobor saja nak spin cerite..

Anonymous said...

MasyaAllah...kenape lah kaum wanita di perbodohkan dan di jadikan alat cemuhan org lain..? Cara terbaik adalah dengan DOA...pok ajis x ajor keee?? malu ah...kaum sejenis aku buat perangai kat kalayak ramai...lepas tu kan pemerhati luar negara dok perhati lagat korang,,,X MALU KEEEEE?????..KERANA NILA SETITIK , HABIS SUSU SEBELANGA....Kan kita bangga wanita2 Malaysia d sanjung dek budi pekerti...tapi korang ni kan, telah menjatuhkan kemaluan kaum wanita je...ish..ish...kalu korang terpekik telolong mcm org gila, ape korang dapat ??...Baik jaga anak2 kat umah , tok laki tu ntah makan ke tidak asyik dok sibuk nak perjuang konon...meluat le spesies aku yg taksub dgn politik ni...kekadang tu aku tengok katil tido pun x sempat nak berkemas kerana dok sebok nak berjuang..TOK LAKI SONDOL BONTOT ORANG LAIN BARU TAU !!!!..ok, aku nak tanya kit kaum puanPKR tu, kalu lah laki atau ahli keluaraga korang berada di tempat Nuar tu, korang rasa2 sape plak yg nak bela atau jerit2 beri sokongan pada korang??...PKR??....mmmzzz...pikir2lah sendiri...

Anonymous said...

Salam...aku sambung kit dari komen aku Feb 5, 2010 9:15 PM tadi...
Wahai si puan2 PKR, korang perasan x berapa kerat wanita cina dan india sertai pasukan sorak korang.?..
setahu aku lah dia org ni x le mcm korang puan2 Melayu...diperbodoh dan d perlembu atau d perkuda..
mana2 aku tengoklah, puan Melayu atau masyarakat melayulah yg selalu semangat giler baik nak pilihanraya ke, nak tunjuk persaan ke...korang tau x, kita puan2 Melayu selalu d cebeh oleh bangsa lain...korang x sedor sebab korang taksub giler..Kalu lah Nuar tu menang ke, kalah ke, dia dah kaya...ade jg harta nak di tinggal pada keluarga dia...korang plak ape adeee???...
Beristifarlah...biar mahkamah buat keje dia, korang duduk umah,tunggu keputusan mahkamah..imej Melayu Islam tu kene jaga, jgn sampai generasi muda melayu pandang korang dgn cebeh..dan masa ni bangsa2 lain tu dok cebeh org melayu...AIYAAAA...ITU PELEMPUAN2 MELAYU MANYAK BODOOOH....

Anonymous said...

mak chik mak chik tu dah kena tipu dengan penjilat pejilat jubor anuar kata nak pergi melawat dan melancong kat kuala lumpor lepas tu bolih lah tengok rumah anuar sekali rupa pi bagi ramai kat mahkamah pasai kes lewat anuar rumah yang dikatakan penjilat anuar ialah mahkamah padan muka mak chik mak chik P/Pauh kena tipu hidup hidup.

brubrek said...

Apalah kamu semua sibuk sangat nak membela si Anwar ni sedang dia sendiri tak kesah membela diri dia dengan cara yang paling simple sekali. Bersumnpah macam yang Saiful buat tu. Tak banyak kos. Kes akan akan dihakimi oleh hakim yang paling telus, "Allah Subhanataala". Tak payah buang duit guna Kapal Seng. (SPRM atau BANK NEGARA patut siasat dari mana duit banyak-banyak ini boleh dia dapat). Buat orang berdosa tak tentu pasal kerana sama-samas umat berantakan. As simple as that brader Anwar.

PENYOKONG NUAR BODOHHHHHHHHHHHHHHH

mokh15 said...

Kepada Saiful walau pun kami tak macam penyokong Anwar yang bodoh tak boleh di ajar tu. Dari jauh kami mendoakan kesejahteraan mu dan semoga Allah sentiasa melindungi mu. Allah huakbarrrrrrrrrr. Allah maha besar. Allah maha adil.

Anonymous said...

haaa...fanatik abis owg2 sokong aljuburi...heeeee..betul2 bodoh mcm beruk mat lampu...heeeee
Apa plak mika nk salahkan owg umno-lah dn lain2...Sedor le skit..kan budak saiful 2 dh ckp dulu dolu bkn skrg..dia sokong Nuar..bapak dia owg PKR..dh tentu dia pn soong PKR..Xdk watpe dia keja dgn Nuar smpi kena liwat..Yg wat repot polis dia..bkn owg umno atau sape2.jgn ikut perasaan sgt..cerita byk X guna..amik cuti dtg mahkamah..tgk mane dia yg kata byk sgt penyokong Nuar dtg..jgn2 yg ade 2 pun ntah kena bayor baru dtg..

Anonymous said...

ini lah d panggil LAWATAN SAMBIL MAKI HAMUN...